Pasik, élet és egyéb apróságok

Üdvözöllek egy olyan lány világában, akinek az élete, a barátai és a kapcsolatai sem egészen átlagosak, talán ő sem az....

Friss topikok

  • Vicuska: @Varga Endre: Évődni mindig van min, csak az elmúlt évek zsibbadt ködében valahogy úgy éreztem, ho... (2013.10.03. 15:32) A holnap már nem, lesz szomorú...
  • Vicuska: @Zuska: Kedves Zuska! Sokat jelentett a kommented, sok mindenre rávilágított... Ezt a bejegyzést ... (2013.10.03. 15:29) Idővel mindent másként lát az ember...
  • Mikrobi: Gyere haza! Néha én is töltök némi időt Németországban, de azért csak itthon a legjobb. (2010.12.05. 22:25) Egy hideg téli este emlékére
  • Árpádiusz: Tudod mi a külömbség az újrakezdés és az új kezdet között? (2010.06.14. 09:07) Az otthon az valami más...
  • Detlef: Legyél hálás azért, amit eddig kaptál az élettől, és akkor nem lesz benned félelem. Lehet, hogy ma... (2010.04.15. 18:51) A mérleg és a serpenyői

Linkblog

Gyűrd össze a lepedőt velem...

2008.12.12. 15:17 | Vicuska | 2 komment

"Elhagyott, mint a kifutópályát a gép. Újra egyedül, tudtam, hogy lelép..." És mégis hittem neki! Mert hülye voltam, és naiv, és azt hittem, hogy annyi év után találok egy kivételt...

De hamar porba súlytott a felismerés, hogy ez nem is ilyen egyszerű. Kedves volt, vidám, szeretni való, és őszintének tűnt... De hazudott... Én már nem hittem,  hogy valaha is még egyszer hiszek egy pasinak, aki kedves, de annyira bizonygatta, hogy ő nem, és hogy sosem bántana, és szépek a szemeim, meg én is, és mi együtt holnaptól... Csak néhány csók csattant, de a felismerés, hogy ő sem az, akinek hittem óriási pofonként ért...

És azóta csak "Várom, hogy szóljon a telefon, Látod, könnyítek magamon. Várom, hogy újra itt legyen..." de már nem lesz...

Ezek szerint tényleg nem érdemlem meg... Sem őt, sem mást... Hát az élet már csak ilyen...

Fájni már nem is fáj, a történet megszokott, az események ismertek, a szituáció adott... Viszont most nagyon nem jött jól... De elmúlik, és jön egy következő, aki csak annyit mond, hogy "Gyűrd össze a lepedőt velem..." és megteszem pusztán azért, mert legalább nem hazudik, ígérget, vagy mutatja magát másnak, mint aki valójában... Ő csak egy lesz, aki felszines, önző, élvhajhász... Azaz pasi...

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuska.blog.hu/api/trackback/id/tr55819117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rókakígyó 2008.12.21. 19:27:42

Olvasgattam kicsit a bejegyzéseket és egy dolog járt a fejemben: ordancs prosti.

Rókakígyó 2008.12.21. 23:39:24

Téged érdekel ki mit mond?
süti beállítások módosítása