Pasik, élet és egyéb apróságok

Üdvözöllek egy olyan lány világában, akinek az élete, a barátai és a kapcsolatai sem egészen átlagosak, talán ő sem az....

Friss topikok

  • Vicuska: @Varga Endre: Évődni mindig van min, csak az elmúlt évek zsibbadt ködében valahogy úgy éreztem, ho... (2013.10.03. 15:32) A holnap már nem, lesz szomorú...
  • Vicuska: @Zuska: Kedves Zuska! Sokat jelentett a kommented, sok mindenre rávilágított... Ezt a bejegyzést ... (2013.10.03. 15:29) Idővel mindent másként lát az ember...
  • Mikrobi: Gyere haza! Néha én is töltök némi időt Németországban, de azért csak itthon a legjobb. (2010.12.05. 22:25) Egy hideg téli este emlékére
  • Árpádiusz: Tudod mi a külömbség az újrakezdés és az új kezdet között? (2010.06.14. 09:07) Az otthon az valami más...
  • Detlef: Legyél hálás azért, amit eddig kaptál az élettől, és akkor nem lesz benned félelem. Lehet, hogy ma... (2010.04.15. 18:51) A mérleg és a serpenyői

Linkblog

Buli az élet...

2008.02.16. 23:01 | Vicuska | Szólj hozzá!

Helló kedves mindenki!

    Vicces dolgok történnek mostanság velem,  olyan dolgokat teszek és olyan helyekre megyek, amik a legközelebbi barátaimat is erőteljesen meglepik.
    Az elmúlt másfél hét semmi másról nem szólt, mint a bulikról, melyekről nem beszélni azt hiszem vétek lenne. Ezért beszélek: Minden február 8-án kezdődött egy olyan bulival, mely teljesen váratlanul és spontán kezdődött, és ahol megismerkedtem valakivel aki mély hatást tett rám. Vicces volt, kedves. közvetlen és értelmes, és amikor belenéztem a szemébe azt hittem elveszek. Tudom, hogy közhelyesen hangzik ez az egész, de ez eddig még nem fordult velem elő túl sokszor... Aztán jött a szombat egy teljesen más társasággal, ahol a csajok csak csajokkal dumáltak, és a legfontosabb témákk közt megtalálható volt a körömépítés, a kedvenc sorozatok és a legfontosabb pasitulajdonságok rangsorolása, meg hasonló fontos és lényeges dolgok. Vicces volt magam ebben a szituációban látni, és ami még viccesebb volt, hogy irgalmatlanul jól éreztem magam. Ritka pillanatok egyike. Csak ültünk, csacsogtunk, és ittunk, és nevettünk, és néhány kör után kiderült, hogy a boldogság boroskóla:D
    Másnap csak dartsoztunk, meg biliárdoztunk meg ittunk, viszont összefutottam az egyik legédesebb Csabival, akit csak valaha ismertem. Nagyon örültem, hogy újra láttam. Persze tök részeg volt, már ki sem szolgálták, de vicces volt így látni. Annó együtt voltunk a Hegyalján, ahol fergeteges bulit csaptunk a Kispál koncerten. Életem egyik legmeghatározóbb élménye volt az a júliusi éjszaka, de túl bonyolult lenne ezt itt leírni... Izgalmas vasárnap volt, de a hétfő minden képzeletet felülmúlt, legalábbis akkor még azt hittem...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuska.blog.hu/api/trackback/id/tr28342235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása