Pasik, élet és egyéb apróságok

Üdvözöllek egy olyan lány világában, akinek az élete, a barátai és a kapcsolatai sem egészen átlagosak, talán ő sem az....

Friss topikok

  • Vicuska: @Varga Endre: Évődni mindig van min, csak az elmúlt évek zsibbadt ködében valahogy úgy éreztem, ho... (2013.10.03. 15:32) A holnap már nem, lesz szomorú...
  • Vicuska: @Zuska: Kedves Zuska! Sokat jelentett a kommented, sok mindenre rávilágított... Ezt a bejegyzést ... (2013.10.03. 15:29) Idővel mindent másként lát az ember...
  • Mikrobi: Gyere haza! Néha én is töltök némi időt Németországban, de azért csak itthon a legjobb. (2010.12.05. 22:25) Egy hideg téli este emlékére
  • Árpádiusz: Tudod mi a külömbség az újrakezdés és az új kezdet között? (2010.06.14. 09:07) Az otthon az valami más...
  • Detlef: Legyél hálás azért, amit eddig kaptál az élettől, és akkor nem lesz benned félelem. Lehet, hogy ma... (2010.04.15. 18:51) A mérleg és a serpenyői

Linkblog

A mérleg és a serpenyői

2010.04.14. 20:09 | Vicuska | 1 komment

Csaknem egy éve már annak, hogy minden a feje tetejére állt. Új karriert kezdtem, szenvedélyesen vetettem magam bele hosszú idő után valami másba, valami újba, és hittem, hogy harmadjára is sikerül mindaz, amiről mások csak álmodnak: Siker, pénz csillogás. De az élet nem ilyen. Hogy sikerült-e volna, ha nem hagyok ott csapot papot és költözöm egy másik országba? Nem tudom, de igazából a "Mi lett volna ha...?" kezdetű mondaokat mindig is próbáltam kerülni, és öncsalásnak tartottam.

Az úgy volt, hogy beütött a nagy szerelem. Persze mindenki ezzel indokolja a hibás döntéseit, de én sokáig biztos voltam abban, hogy a döntés nem hibás. Sőt ma sem tudom az ellenkezőjét állítani. Nem vagyok boldogtalan, van fedél a fejem fölött és megkaptam azt, amiről ezidáig azt hittem, hogy akarom: a láthatatlanságot. Valami mégis hiányzik. Hiánya széttép és belülről emészt. Valahol útközben elvesztettem önmagam.

Néha hiányzik a régi életem. A barátaim, a munkám, népszerűség és népszerűtlenség, a pletykák, az izgalom, a bizonytalanság, a mámoros éjszakák, a reggeli kijózanodás. Ez voltam én. Sistergett körülöttem a levegő és minden felperzselődött körülöttem, ha én úgy akaram. És általában úgy akartam. Így utólag nézve rengeteget hibáztam, de nem bánom, mert ezek voltak azok a hibák, melyek meghatároztak, éltettek, azzá tettek, ami mindig is lenni akartam. Meghatározóvá, erőssé, sikeressé, gazdaggá. Persze ahogy lenni szokott egy idő után én is másra vágytam. Állandóságra, boldogságra, békére. Tudtam, hogy ezt nem kaphatom meg áldozatok és gyökeres változások nélkül, de nem hittem volna, hogy az a változás ekkora lesz.

A szerelem minden csodája és mélysége ellenére sokszor nem elég. Huszonöt évesen nemcsak hogy előröl kellett mindent kezdenem, de mindezek mellett egyedül is kell végigcsinálnom. Akikre számíthatnék végtelenül messze vannak, aki közel van pedig tehetetlen. Tudom, hogy ezt akartam, és azt is, hogy szükség volt erre, de tényleg ekkora az ára a kívánságok teljesülésének?

Most nem tudom ki vagyok, azt sem, hogy merre tartok, és mivel ilyen még nem volt, ez határtalan félelemmel tölt el. Félek magamtól, a jövőtől, a vákuumtól, amibe kerültem, az emberektől, akik körülvesznek, a világtól, ami néha csak úgy elszalad mellettem.

Persze a helyzet jó oldala, hogy végre lehetőségem nyílik annyi év után újra kipróbálni magam. Hogy megint küzdenem kell mindenért és mindenkivel, hogy a "vagyok" érzés néha intenzíven csap át "élek"-be, és fordítva, de mindíg új erőt adva a holnaphoz. Néha boldog vagyok és hálás az esélyért a nyugalomra és a boldogságra, néha viszont azt hiszem pont ezt adtam fel egy olyan bizonytalanért, ami akkor (és még most is) biztosnak tűnt, de törékeny és bármikor elmúlhat.

A magabiztosság szikrája a láthatatlanság beköszönttével vált semmivé, és most nem érzem azt, hogy képes lenne újra tüzeket gyújtani és fellobbantani lelkem ama lángját, mely valamikor a halhatatlanságba röpített...

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuska.blog.hu/api/trackback/id/tr121921636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Detlef · http://www.gazdapiac.com 2010.04.15. 18:51:24

Legyél hálás azért, amit eddig kaptál az élettől, és akkor nem lesz benned félelem. Lehet, hogy majd egyszer hazajössz abból az országból, és azt látod, hogy a barátaid is megváltoztak, te pedig egy komoly leckével lettél gazdagabb.
süti beállítások módosítása