Pasik, élet és egyéb apróságok

Üdvözöllek egy olyan lány világában, akinek az élete, a barátai és a kapcsolatai sem egészen átlagosak, talán ő sem az....

Friss topikok

  • Vicuska: @Varga Endre: Évődni mindig van min, csak az elmúlt évek zsibbadt ködében valahogy úgy éreztem, ho... (2013.10.03. 15:32) A holnap már nem, lesz szomorú...
  • Vicuska: @Zuska: Kedves Zuska! Sokat jelentett a kommented, sok mindenre rávilágított... Ezt a bejegyzést ... (2013.10.03. 15:29) Idővel mindent másként lát az ember...
  • Mikrobi: Gyere haza! Néha én is töltök némi időt Németországban, de azért csak itthon a legjobb. (2010.12.05. 22:25) Egy hideg téli este emlékére
  • Árpádiusz: Tudod mi a külömbség az újrakezdés és az új kezdet között? (2010.06.14. 09:07) Az otthon az valami más...
  • Detlef: Legyél hálás azért, amit eddig kaptál az élettől, és akkor nem lesz benned félelem. Lehet, hogy ma... (2010.04.15. 18:51) A mérleg és a serpenyői

Linkblog

Egy új kezdet előszele...

2013.10.04. 01:00 | Vicuska | Szólj hozzá!

Nagyon sok éve elhagytam ezt a blogot. Mikor írni kezdtem, boldogtalan voltam, nem találtam a helyem, kerestem az utam és hittem, hogy ha mindent kiírok magamból, majd jobb lesz. Nem lett. Az életem zűrös volt, amennyire egy huszonéves élete zűrös lehet, és a hatalmas, megoldhatatlannak tűnő problémák tornyosultak felém.

Aztán egyszercsak fel kellett nőni. Jöttek a valódi gondok, a számlák, a munkahelyek, és már nem maradt idő arra, hogy a magánéletem apró-cseprő gondjain merengjek. Kellett volna, de valahogy sosem jöttek a szavak. A hétköznapok beszürkültek, és talán egy picit én is. Elfelejtettem az intenzitást, és megélni azokat az eseményeket, amik szembe jöttek. Valahogy kikapcsoltam magam és takarékra tettem mindent, és egy szürke ködfátyolon át néztem azt az életet, ami talán az enyém is lehetett volna, ha kinyújtom a kezem, és teszek érte. De nem tettem. Valahogy nem éreztem magamban erőt arra, hogy bármit is tegyek...
Csak sodródtam az árral, és próbáltam nem túl nagyokat hibázni... Rámentem a biztonsági játékra, és észre sem vettem, hogy úszik el mellettem minden, amiért egykor képes lettem volna harcolni. Aztán úgy egy hónapja elkezdtem kapni a pofonokat. Nem túl nagyokat, inkább csak sok picit gyors egymásutánban. Kapkodtam a fejem, azt sem tudtam, mit kéne tennem, csak azt éreztem, hogy valamit muszáj, mert ez így nem mehet tovább. És ma valahogy minden megváltozott. Amikor kijöttem a moziból élesebbek lettek a színek, szebbek a fák és ragyogóbb az ég kékje. Már nem kívülről láttam magam, és ez egy akkora erőt adott, hogy mikor hazaértem, az első dolgom volt ide feljönni, elolvasni a régi bejegyzéseket és kommenteket, sírni és nevetni, és érezni és érezni és érezni. Közel négy év esett ki, voltak nagy hullámhegyek és völgyek, de soha nem akkorák, hogy vigyenek is valamerre.

És akkor elhatároztam, hogy ha már újra élek, akkor újra írok is. Ha senki nem olvassa, hát csak magamnak. Csak azért, mert jól esik, mert felszabadít, mert erőt ad. Magamért...

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuska.blog.hu/api/trackback/id/tr825550831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása