Pasik, élet és egyéb apróságok

Üdvözöllek egy olyan lány világában, akinek az élete, a barátai és a kapcsolatai sem egészen átlagosak, talán ő sem az....

Friss topikok

  • Vicuska: @Varga Endre: Évődni mindig van min, csak az elmúlt évek zsibbadt ködében valahogy úgy éreztem, ho... (2013.10.03. 15:32) A holnap már nem, lesz szomorú...
  • Vicuska: @Zuska: Kedves Zuska! Sokat jelentett a kommented, sok mindenre rávilágított... Ezt a bejegyzést ... (2013.10.03. 15:29) Idővel mindent másként lát az ember...
  • Mikrobi: Gyere haza! Néha én is töltök némi időt Németországban, de azért csak itthon a legjobb. (2010.12.05. 22:25) Egy hideg téli este emlékére
  • Árpádiusz: Tudod mi a külömbség az újrakezdés és az új kezdet között? (2010.06.14. 09:07) Az otthon az valami más...
  • Detlef: Legyél hálás azért, amit eddig kaptál az élettől, és akkor nem lesz benned félelem. Lehet, hogy ma... (2010.04.15. 18:51) A mérleg és a serpenyői

Linkblog

Egy hideg téli este emlékére

2010.12.05. 21:26 | Vicuska | 1 komment

A hó lassan szemerkélni kezdett, de ez senkit nem zavart. Csak nevettünk, élveztük az estét, a forralt bort és egymás társaságát. Hihetetlen érzés volt újra felhőtlenül kacagni. A multi-kulti kavalkádban senkit nem zavart a nyelvi nehézség, vagy a kusza beszéd. Más országból jöttünk, ahol talán korábban nem jártak a többiek, de ez nem vont le semmit abból a hangulatból, amit minden porcikám kívánt már hosszú idő óta.

Német, angol, olasz és magyar szavak repkedtek a főtér piramisának árnyékában, és mindenki hozta önmagát, a kultúráját, valami olyat, ami vérpezsdítően hatott még azokra is, aki csak elsétáltak mellettünk. A hideg nem volt akadály, azon segített a bor.

Sokáig gondolkodtam, hogy decemberben haza menjek-e végleg, vagy maradjak itt és építgessem a további életem az otthonomtól oly távol. Rémített az újabb költözés, hiányoztak a barátok, és nagyon magányosnak éreztem magam még akkor is, ha körülöttem folyton zajlik az élet. Néha úgy éreztem, kívül rekedtem a saját életemen és világomon. Ezen az estén újra bejutottam azon a képzeletbeli kapun, ami egy olyan világba vitt vissza, ahol már rég nem jártam. Nyugalom lett és boldogság.

Persze még mindig hiányoznak a barátok és a régi élet, de már szeretem az újat is. Megtanultam vállalni azt, hogy soha nem lehetek más, mint aki vagyok, és ha ez ellen próbálok tenni, csak magamat zárom börtönbe.

Szabad vagyok, és már biztos abban, hogy az is maradok

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuska.blog.hu/api/trackback/id/tr102495465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikrobi 2010.12.05. 22:25:52

Gyere haza! Néha én is töltök némi időt Németországban, de azért csak itthon a legjobb.
süti beállítások módosítása