Pasik, élet és egyéb apróságok

Üdvözöllek egy olyan lány világában, akinek az élete, a barátai és a kapcsolatai sem egészen átlagosak, talán ő sem az....

Friss topikok

  • Vicuska: @Varga Endre: Évődni mindig van min, csak az elmúlt évek zsibbadt ködében valahogy úgy éreztem, ho... (2013.10.03. 15:32) A holnap már nem, lesz szomorú...
  • Vicuska: @Zuska: Kedves Zuska! Sokat jelentett a kommented, sok mindenre rávilágított... Ezt a bejegyzést ... (2013.10.03. 15:29) Idővel mindent másként lát az ember...
  • Mikrobi: Gyere haza! Néha én is töltök némi időt Németországban, de azért csak itthon a legjobb. (2010.12.05. 22:25) Egy hideg téli este emlékére
  • Árpádiusz: Tudod mi a külömbség az újrakezdés és az új kezdet között? (2010.06.14. 09:07) Az otthon az valami más...
  • Detlef: Legyél hálás azért, amit eddig kaptál az élettől, és akkor nem lesz benned félelem. Lehet, hogy ma... (2010.04.15. 18:51) A mérleg és a serpenyői

Linkblog

Hello Mr Szerelem...

2008.05.20. 20:57 | Vicuska | Szólj hozzá!

Hello kedves mindenki!

Boldog vagyok... Nem a címben említett úriember miatt, pusztán csak boldog. Ezt nem tudom, de szerintem nem is lehet igazán megindokolni, hisz ez csak úgy jött... Szombaton tragikusan éreztem magam, nem láttam kiutat, és nem hittem, hogy lesz javulás a szüleim szerint értéktelen életemben, azonban azóta valahogy mintha szebb lenne minden.
Jelenleg tombol a vihar, dörög és villámlik, és én csaj mosolygok, folyamatosan és egész nap szakadatlanul és még az okát sem tudom, csak érzem hogy nagyon jó. Mióta kibékültem a világgal, vagy legalábbis fegyverszünetet kötöttünk, csupa jó dolog történik velem: Kedves emberek, régi ismerősök, jó jegyek, tökéletes munka, és buli, buli, buli...
Remélem a továbbiakban sem változik semmi, vagy ilyen lesz a nyaram is, mert egész egyszerűen ez fantasztikus és tökéletes érzés, és jó, hogy senki és semmi nem tudja elrontani...

Vicuska

A bejegyzés trackback címe:

https://vicuska.blog.hu/api/trackback/id/tr11479443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása